از کجا آهنربا بخریم؟

آهنربا را هم می‌توانید به صورت آنلاین و از سایت‌های اینترنتی خریداری کنید و هم از فروشگاه‌های سنتی در بازارهای فروش ابزار و یراق. پیشنهاد ما استفاده از فروشگاه‌های اینترنتی است که امکان مشاهده تعداد زیادی آهنربای متفاوت و مقایسه آنها را دارید.

درحال دریافت محصولات منتخب …

اگر میخواهید تعداد زیادی آهنربا بخرید باید دقیقا قیمت آهنربا به ازای حجم را محاسبه و با هم مقایسه کنید. ابتدا حجم آهنربا را محاسبه کنید و بعد ببیند هر میلیمتر مکعب از حجم آهنربا، چه قیمتی دارد.

اگر نیاز به تعداد بالا ندارید پیشنهاد می‌کنیم چند آهنربای کوچک نئودیمیوم بخرید که قیمت پایینی دارند و با آنها می‌توان کارها و آزمایش‌های جالبی انجام داد.

در صورتی که نیاز به آهنربای خیلی قوی ندارید پیشنهاد می‌کنیم آهنربای فریت بخرید که قیمت پایین‌تری هم دارند. این آهنرباها در وسایل بسیار متنوعی مانند بلندگوها و در یخچال به کار می‌رود. 

درحال دریافت محصولات منتخب …

1. خرید اینترنتی

تعداد بسیار زیادی آهنربا در ابعاد و انواع مختلف توسط دیجیکالا به فروش می‌رسند و به همین دلیل حق انتخاب زیادی دارید. برای مشاهده آنها می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید:

2. فروشگاه‌های بازارهای ابزار

در خیابان امام خمینی (ره) تهران که مرکز فروش ابزار و یراق است چندین فروشگاه مخصوص آهنربا و مواد مغناطیسی وجود دارد که می‌توانید از آنها انواع آهنربا را تهیه کنید. در تصویر زیر نقشه بازارهای ابزار تهران آورده شده است. مزیت این فروشگاه‌ها امکان پیدا کردن کف قیمت است و به همین دلیل برای خرید تعداد انبوه انتخاب بهتری هستند.